woensdag 22 mei 2013

stencil dinsdag #15


Gisteravond deze pagina afgemaakt. hij is voor in de decemberdaily. Ja ik weet het, het is mei, maar ach het weer doet je vanzelf aan december denken. Dus kan ik nog best dit boekje afmaken dacht ik zo...... 

voor de puzzelstukjes heb ik zelf een stencil gemaakt met een stukje plastic. Daarop de puzzelstukjes getekend (een oude puzzel van Martijn) en dit netjes uitgeknipt. 

De cijfers zijn met een mask van Tim Holz. Daar zitten allemaal losse cijfertjes en lettertjes in.

Afijn nog acht dagen te gaan van deze december daily. 




En dit is mij nieuwste aanwinst, vandaag voor 5 eurootjes op de Marktplaats op de kop getikt, inclusief drie nieuwe typelinten, nog in het plastic verpakt. De kinderen vonden het een beetje vreemd. Dat wel. 


3 opmerkingen:

  1. Wat een gave pagina's, leuk idee die puzzelstukjes en je typmachine is ook al zo mooi, daar ga je vast veel plezier aan beleven. Ik heb een tijd geleden ook één op de kop getikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk dat je kinderen het een wonderlijk ding vonden!
    Mooie creaties heb je gemaakt!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina, leuk idee die puzzelstukjes. En een pracht van een vondst, die typemachine!

    BeantwoordenVerwijderen