zondag 7 oktober 2012

nieuwe dingen

 Het onderstaande project ligt nu nog op mijn werktafel. Herstel, op de eettafel en ik hoop hem deze week in een roze en blauwe variant af te ronden. Dan komen er natuurlijk meer foto's. Wel leuk als het lukt, want het ligt nog maar een maand of zes/zeven in de kast. Gelukkig nu nieuwe ideeën om verder te gaan zijn er en al een aardig eindje opgeschoten.


Onderstaand boekje heb ik vandaag in elkaar geknutseld. Ooit, lang geleden heb ik lang geleden in een soort vlaag van verstandsverbijstering een naaimachine aangeschaft. Na ettelijke uren en woorden die het herhalen niet waard zijn heb ik het kreng bij mijn moeder af weten te leveren omdat haar machine gelukkig net kapot ging. Het lukte mij destijds maar niet om de draad er goed door heen te slingeren. Afijn vandaag, na een jaartje of 8 les gehad van mijn mama en het is gelukt. Ik had een lapje canvas (afgesneden van een canvas raam van de Xenos) bij me om de kaft voor een boekje te maken. Het idee was er en de uitvoering is ook naar volle tevredenheid gelukt. De achterkant van het canvas gebruikt, omdat daar de inkt direct op pakt, zo is inmiddels mijn ervaring en het een mooi resultaat geeft. Het boekje gaat op korte termijn gevuld worden en natuurlijk volgen dan de foto's snel. Helemaal zin om aan de slag te gaan en trots op het eerste deel, de kaft. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten