zondag 10 februari 2013

art jouneys voor de kids.

Vandaag eindelijk eens twee art journeys voor de kids gemaakt. Mijn moeder heeft al maanden geleden de kaftjes netjes aan elkaar gezet (voordat de naaimachine hier weer kwam) en de afgelopen week heb ik papier gehaald om in de boekjes te doen. De paarse is voor mijn dochter en gedaan met 9 gaatjes waar de draad doorheen komt. Die van mijn zoon heeft drie gaatjes. Dan vond ik wel zo handig, en bij hem had ik de gaatjes dan ook keurig in het midden gemaakt. Bij die van mijn dochter niet, vandaar dat het er 9 werden. Het resultaat is wel naar tevredenheid van zowel de kinderen als van mij. 





4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie boekjes, is het de bedoeling dat ze die zelf gaan vullen? Leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry...vergeten mijn zoon af te melden, de reactie hier boven was van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Willy, ze mogen het zelf gaan vullen met wat ze maar willen. Mijn dochter heeft er al een stempel van dylusions in geplakt (op ander papier gestempeld, gekleurd en uitgeknipt. Leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow die zien er erg leuk uit! leuk dat ze het zelf gaan vullen met dingen die ze mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen