woensdag 12 maart 2014

vlinders in mijn art journal

De afgelopen week aan deze pagina gewerkt in mijn journal. De ondergrond zijn restjes handgeschept papier met turqoise erin. Echt mooi. Met matte medium heb ik er dat in geplakt. Vervolgens aan de linkerkant met blauwe verf de tekst gestempeld en leveling gelmedium  de vlinders met het stencil van Prima erop gemaakt. Daarna met chalk de achtergrond blauw gemaakt, zodat de vlinders een beetje witter bleven. 

Op de de rechterkant heb ik eerst een velletje van de aquarelblok gebruikt. Vervolgens heb ik de achterkant van een kleurstaal van verf met Viva Decor Gold goud gemaakt. Daarop heb ik met zwarte archival vlinders gestempeld en daarover heb ik nog een laagje Viva Decor goud aangebracht. Vervolgens heb ik er crackle medium van viva decor op gezet en dat gaf een mooi resultaat. Daarover ben ik met Stazon turqoise gegaan. 

Het meisje is een stempel van Stampotique. Achter het gouden velletje een randje van een cupcakevormpje, donkerblauw gemaakt met acrylverf. 

Op het gouden velletje een houten vlinder, bewerkt met acrylverf en wat crackle medium. 

Verder een strookje linnen bestempeld met vlinder inchies en de tekst erop gemaakt met een typemachine. 




1 opmerking: