dinsdag 2 april 2013

stencildinsdag #9

Weer een nieuwe dinsdag en weer een dagje om mijn stencils te voorschijn te halen. De toren van Pisa is een stansje, dus uit papier heb ik zelf een "stencil"gestanst. 

Die leuke poppetjes van dylusions blijven ook trekken en tja ik zie het al wel weer gebeuren, komt er een pizzabezorger bij dit figuur aan de deur om zijn tien pizza's te bezorgen..... is het ook niet goed. 

Op het papier heb ik met behulp van het stencil aan de linkerkant rode en groene aquarelkrijt aangebracht. Met een waterkwastje dit bewerkt. Daarna een laagje doorzichtige Gesso erop. Vervolgens het stenciltje van de toren van Pisa en die van de "pizza"met structuurpasta erop aangebracht. Vervolgens dit ontevreden mannetje (of is het nu een dametje?) gestempeld met archival en ingekleurd met dylusion inkt en ook een beetje acrylinkt. De tekst is uitgeprint op aquarelpapier en het papier heb ik wat groen gemaakt met distress inkt. 




1 opmerking: