zaterdag 6 april 2013

Zwart/wit op zaterdag

Voor het blog van Godelieve een zwart/witboekje vandaag. De blog van Godelieve is hier te vinden: http://stampingmathilda.blogspot.nl/ en iedere zaterdag post ze een prachtige zwart/wit creatie. 

Dit is mijn post van vandaag. Een paar maanden terug heb ik de buitenkant van het boekje al geplaatst, maar er moest nog vulling inkomen. Naar aanleiding van het project van vandaag dus de envelopjes gemaakt en ook de zwarte bloem op de voorkant erbij gemaakt. Ik vrees wel dat het voor mij heel moeilijk gaat worden om het boekje zwart wit te houden als ik er uiteindelijk ook de foto's voor heb. wellicht gaat ie dan alsnog een kleurtje krijgen. (sorry)





11 opmerkingen:

  1. bedankt voor je reaktie op mijn blog, heb net even hier rond gekeken en ben hele leuke dingen tegen gekomen, dit boekje o.a. helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fantastisch mooi boekje is het Jessica!. Leuk die randjes aan de envelopjes, net als de knoopjes. Ik denk dat straks je kleurenfoto's hier heel mooi in uit zullen komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk boekje, leuk die kleine "envelopjes" aan de binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwart-wit kan dus ook met stof! Heel mooi gedaan Jessica! Dank je wel om mee te doen met dit zwart-wit project. Echt een verrassing voor mij, een hele leuke :)

    Ben benieuwd hoe je gekleurde boekje er straks uit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er nu al heel leuk uit!
    en wat een leuke sleuteltjesstof.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stof, prachtig boekje. Heel leuke envelopjes, mooie bloem ook! Leuk om het zo te zien groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boekje!!!
    Leuk om stof te gebruiken om zo'n mooie manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig boekje, mooie binnenkant ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan, Jessica!! Heel leuk bewerkt en de binnenkant ook!
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi boekje is dit geworden met zo'n toffe en stijlvolle invulling!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW, wat mooi. Schitterend uitgevoerd en een heel mooie ode aan Godelieve.
    gr. Leonie

    BeantwoordenVerwijderen