woensdag 15 januari 2014

Art journal page

 Genieten van de creative jumpstart en daarom ook weer lekker in mijn art journal zitten kliederen. Dit is het resultaat. 

Als basis ben ik begonnen met de papieruitgave van Flow, en daar de bladzijdes met de bloemetjes uitgescheurd. Deze hebben ik in snippers erop geplakt met matte medium. Vervolgens met een stencil de liquitex glass beads erop aan gebracht. Best leuk spul, maar ik moet het nog een beetje leren kennen. Vervolgens het koppie getekend en met stempels van dylusions de bloemen gestempeld. Ingekleurd met acrylverf, diverse merken. Met H2O sparkling de kleurtjes paars en rood aangebracht. 




9 opmerkingen:

  1. This is adorable! This would be great on the Mix It Monthly site where the theme is a funny hat. Here is the link for the site:
    http://mix-it-monthly.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Jessica, so wonderful you follow Nancy´s idea and find us on Mix It Monthly ♥ How I love your girl and her lushious hat! Seems she have fun with the flowrers too ;) What if we skip winter and jump right into the spring ?! Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cute page. . . flowers in my hair make me smile

    here from CJS2014 LiquidTex giveaway page

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous! Love her fun with the flowers! Thank you for playing along in the Liquitex Giveaway and CJS2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lekkere vrolijke pagina zeg! Ook ik ben dol op al het nieuws wat ik weer geleerd heb dit jaar bij CJS. ~Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this looks so retro and effective... love the use of the glass beads, flowers and the sideways drippage!!

    BeantwoordenVerwijderen