woensdag 29 januari 2014

Vlinders in mijn Art Journal

Een pagina in mijn Art Journal, die ik heb gemaakt met de workshop van Birgit koopsen. De bladen beplakt met twee velletje uit een heule dikke encyclopedie. Deze heb ik met behulp van gel medium erin geplakt. Vervolgens met inkt van Izinc kleur er aan gegeven en met een vlinderstencil de blauwe lijnen gemaakt. Stencil was echter iets te groot om een goed beeld te geven van de vlinder. Vervolgens met het stencil van Prima en modeling past de kleine roze en gele vlinders gemaakt. 

Op de andere kant van de bladzijde een paar stempels afgedrukt en geĆ«mbost. Ook op een strookje stof wat vlinders afgedrukt en deze daarna gekleurd met dylusions 

Het envelopje met het venstertje is van de Hema afkomstig en deze heb ik wat blauwer gemaakt met wat distress inkt. Achter het venster een strookje stof  ook met vlinders, maar dan in een andere kleur. 




2 opmerkingen: